Закон Про освіту (2017р.)
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2145-19
Для вивчення методики навчання історії рекомендовані наступні посібники:
Пометун О.Методика навчання історії в школі / О.І. Пометун, Г.О. Фрей- ман. - К.: Генеза, 2006. - 328с. Перший в Україні за часів незалежності посібник «Методика навчання історії в школі» відомих вчених-фахівців з методики історії та суспіль- ствознавчих дисциплін. У посібнику викладено основи теорії та методики навчання історії, міститься значна кількість принципово нових автор- ських положень щодо теорії навчання історії, велика кількість методич- них порад і прикладів уроків, методів і технологій навчання, прийомів, пізнавальних завдань тощо. Особливістю посібника є викладення авто- рами основ інтерактивного навчання історії в школі, опис відповідних технологій. Посібник орієнтований на самостійне читання, засвоєння викладе- ного матеріалу в процесі навчання у вищій школі або системі підвищен- ня кваліфікації вчителів. Скачати посібник за адресою:
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2145-19
Для вивчення методики навчання історії рекомендовані наступні посібники:
Пометун О.Методика навчання історії в школі / О.І. Пометун, Г.О. Фрей- ман. - К.: Генеза, 2006. - 328с. Перший в Україні за часів незалежності посібник «Методика навчання історії в школі» відомих вчених-фахівців з методики історії та суспіль- ствознавчих дисциплін. У посібнику викладено основи теорії та методики навчання історії, міститься значна кількість принципово нових автор- ських положень щодо теорії навчання історії, велика кількість методич- них порад і прикладів уроків, методів і технологій навчання, прийомів, пізнавальних завдань тощо. Особливістю посібника є викладення авто- рами основ інтерактивного навчання історії в школі, опис відповідних технологій. Посібник орієнтований на самостійне читання, засвоєння викладе- ного матеріалу в процесі навчання у вищій школі або системі підвищен- ня кваліфікації вчителів. Скачати посібник за адресою:
http://lib.iitta.gov.ua/3731/1/Пометун_О.І.Методика.pdf
В.О. Мирошниченко. Використання сучасних інформаційних технологій: формування мультимедійної компетентності (для спеціальності "Історія") [текст]навч. посіб./за ред. Баханова К.О. - К.:"Центр учбової літератури", 2015. - 296с.http://www.twirpx.com/file/1682396
http://www.twirpx.com/file/1682396/
Баханов К.О. Організація особистісно орієнтованого навчання. Порадник молодого вчителя історії .Харків, 2008
. http://ua.booksee.org/book/1341276
В.О. Мирошниченко. Використання сучасних інформаційних технологій: формування мультимедійної компетентності (для спеціальності "Історія") [текст]навч. посіб./за ред. Баханова К.О. - К.:"Центр учбової літератури", 2015. - 296с.http://www.twirpx.com/file/1682396
http://www.twirpx.com/file/1682396/
Баханов К.О. Організація особистісно орієнтованого навчання. Порадник молодого вчителя історії .Харків, 2008
. http://ua.booksee.org/book/1341276
|
Навчальний посібник присвячений актуальній проблемі методики навчання історії — запровадженню компетентнісного підходу до навчання історії в школі. У ньому розглянуто сутність і структуру історичної компетентності учнів, механізми та шляхи провадження компетентнісного підходу у практику навчання історії.
Теорія та методика навчання історії: Курс лекцій: Навчальний посібник для студентів денної та заочної форми навчання. / П.І. Горохівський (авт.. і упорядник). – Умань : ПП Жовтий О., 2014. – 308 с
Курилів В. Методика викладання історії.- Х.; Торонто, 2008. -256с.
http://litopysets.at.ua/kuriliv_v-i.metodika_vikladannja_istoriji.pdf
Немає коментарів:
Дописати коментар